20:58:00

Maść na blizny

Lubicie domowe sposoby?
Ja uwielbiam!
Szczególnie jeśli są skuteczne :)

Dziś podam wam fajny przepis na domowej roboty maść na blizny.
Gwarantuję skuteczność! 
Skąd ta pewność?

Głównym i podstawowym składnikiem tej maści jest kolagen, a kolagen jak wiadomo działa cuda! Potrafi usunąć blizny, wygładzić zmarszczki. No, generalnie kolagen jest najlepszy na blizny i bez kolagenu ani rusz! :)

blizny
www.dr-osadowska.pl


A tutaj macie mój przepis:

1 łyżeczka płynnego miodu
pół łyżeczki soku z cytryny

Te wszystkie składniki dokładnie należy ze sobą wymieszać, nakładać na miejsce zabliźnione. Kolagen będzie odbudowywał zerwaną skórę, cytryna będzie wybielać, natomiast miód łagodzić skórę. Połączenie idealne!

Jeśli nie macie kolagenu naturalnego, to kupicie go w sklepie internetowym np. Naturica.
Nie radzę kupować w aptece czy w drogerii, bo po pierwsze trudno będzie dostać czysty kolagen, a po drugie liczcie się z tym, że kolagen jest drogi, a wiadomo, że w necie taniej :)




Jak wam się podoba mój przepis?
Wypróbujecie? :) 

1 komentarz:

  1. Świetny artykuł ja po swojej operacji korzystałem z blizan i bardzo mi pomógł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Blog o bliznach , Blogger