16:20:00

Domowe sposoby na blizny - pasta 4-składnikowa

Domowe sposoby na blizny to proste triki, które możesz zrobić samodzielnie w domu by rozjaśnić bliznę to oprzeniu, trądziku, chorobie... Takie domowe sposoby nie sprawią, że blizna zniknie, ale na pewno będzie jaśniejsza i mnie widoczna.

Ten przepis znalazłam na stronie: https://styletips101.com

Wypróbowałam i potwierdzam - ta 4-składnikowa pasta może pomóc rozjaśnić bliznę każdego rodzaju. A co pomoże ją zaleczyć? Moim zdaniem kolagen. Ja robiłam to tak:

myłam skórę
nakładałam pastę na skórę
robiłam masaż tą pastą
potem zostawiałam ją jeszcze na kilka minut, aby mogła zadziałać
zmywałam wacikiem pastę

Po kilkunastu minutach przerwy nakładałam kolagen silver. Kolagen silver stosuję od dawna, na różne dolegliwości skórne, że tak powiem. Ba blizny i bliznowce, rozstępy i zmarszczki. Na mnie działa super. Uwielbiam jego galaretkowatą konsystencję, która nałożona na skórę super ją ściąga, normalnie czuć jak działa na skórę! 
Ale dobra, teraz przejdźmy do konkretów. Podaję przepis na pastę na blizny.

Domowe sposoby na blizny - pasta 4-składnikowa


domowa pasta na blizny


Wymieszaj w równych proporcjach:

miód
świeżo wyciśnięty sok z cytryny
mieloną gałkę muszkatołową
sproszkowany cynamon

Wszystkie składniki ja mieszam po łyżeczce. Łyżeczka miodu, łyżeczka cynamonu itd. Taka pasta wystarcza mi na jedną średnią bliznę. Jeśli pasty zostanie więcej wkładam ją do lodówki i wykorzystuję następnego dnia.



Spróbujcie tego przepisu! Jest naprawdę super! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Blog o bliznach , Blogger